Ta strona korzysta z plików cookie (ciasteczek) w celu personalizowania treści dla odbiorców. Każdy użytkownik może wyłączyć zapisywanie plików cookie w ustawieniach przeglądarki internetowej, co spowoduje, że nie będą gromadzone żadne informacje.

Produktów: 0 0,00 zł

Koszyk jest pusty

Ilość:

Suma: 0,00

Regulamin

1. Sklep „PASTELL.PL” prowadzi sprzedaż artykułów za pośrednictwem sieci Internet wyłącznie w domenie www.pastell.pl oraz
w siedzibie sklepu przy ul. Młyńskiej 14 w Głogowie, 67-200.

Właścicielem sklepu jest:

Przedsiębiorstwo Wielobranżowe "PEN" Sp. J. Sebastian Kulesza

ul. Mickiewicza 50, 67-200 Głogów
NIP: 693-10-06-255 REGON: 390353408

2. Paragony i faktury VAT
Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub jeśli użytkownik zarejestrował konto jako firma - faktura VAT.

3. Zmiany w zamówieniach
Klient może wprowadzić zmiany w zamówieniu do momentu wysyłki. Klient może wycofać złożone zamówienie telefonicznie pod numerem telefonu 76-853-41-13 oraz mailowo [email protected]  Zamówienia, które już zostało wysłane, nie można anulować.

4. Czas realizacji zamówień
Czas realizacji większości zamówień wynosi 1-7 dni roboczych licząc od dnia przyjęcia zamówienia do realizacji (po zaksięgowaniu pieniędzy na naszym koncie) do momentu wysłania przesyłki. Czas realizacji zamówienia w przypadku wysyłki płatnej przelewem z góry, rozpoczyna się od chwili gdy pełna kwota za zamówione towary wraz z opłatą za przesyłkę zasili nasze konto.

Większa część artykułów znajduje się w naszych stanach magazynowych, jednak zdarza się, iż towar musi zostać dowieziony od naszych stałych dostawców, wówczas czas realizacji może się wydłużyć. W takiej sytuacji klient zostaje poinformowany e-mailem nie później, niż drugiego dnia roboczego po dniu przyjęcia zamówienia.

5. Czas doręczenia i odbiór przesyłki
Zamówione towary wysyłamy przesyłką priorytetową Poczty Polskiej lub kurierem, a także poprzez Paczkomat.

W przypadku przesyłek kurierskich docierają one do zamawiającego na terenie Polski najdalej w ciągu dwóch dni roboczych, w przypadku poczty polskiej czas doręczenia waha się od 2 do 30 dni.

UWAGA:

A. Firma PASTELL.PL nie bierze odpowiedzialności za czas doręczenia poczty polskiej!

B. Proszę nie winić sklepu za zniszczenie paczki - sklep nie niszczy Państwa przesyłek lecz dokłada wszelkich starań by zapakować Państwa towar jak najbezpieczniej. Niestety nie jest to w pełni możliwe. Podobrazia i teczki są szczególnie narażone na uszkodzenia podczas transportu.

Zawsze mają Państwo prawo sprawdzić w obecności w urzędzie pocztowym zawartość przesyłki i - w razie jej uszkodzenia - spisać protokół szkody i odmówić przyjęcia przesyłki. Taki protokół szkody, podpisany przez osobę odbierającą w urzędzie pocztowym jest jedynym sposobem na dochodzenie ew. odszkodowania od poczty - dlatego bez takiego dokumentu nie będziemy mieli podstaw do uznania reklamacji dot. uszkodzenia towaru.

- W przypadku zaginięcia lub zagubienia przesyłki przez pocztę:
Zgodnie z regulaminem Poczty Polskiej reklamację możemy składać po upływie 14 dni roboczych od daty nadania przesyłki - poczta ma na rozpatrzenie reklamacji do 30 dni.

6. Formy płatności
Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione towary:
- przy odbiorze:
należność pobierana przez w sklepie.
- poprzez płatność internetową „Przelewy 24”

7. Odstąpienie od umowy zakupu

Zgodnie z art. 27 i nast. ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. z 2014r. poz. 827) Klient – będący konsumentem w rozumieniu art. 221 k.c. - jest uprawniony do odstąpienia od umowy bez podania przyczyn i bez ponoszenia kosztów, poprzez złożenie sprzedawcy stosownego oświadczenia na piśmie i zwrotu zakupionego Towaru w terminie 14 dni od otrzymania zakupionego Towaru. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.

8. Zwroty w przypadku odstąpienia od umowy zakupu

Konsument ma obowiązek zwrócić Towar Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru przed jego upływem. Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy (odesłania). Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności otrzymanych od Konsumenta, w tym kosztów dostarczenia Towaru, w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od umowy na rachunek wskazany przez Konsumenta lub przekazem pocztowym na wskazany przez niego adres. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi w przypadku gdy przedmiotem sprzedaży jest Towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu.

9. Gwarancje
Wszystkie towary dostępne w sklepie objęte są gwarancją producenta.

Witryna stworzona na platformie